09 December 2010

Teppei Koike's September 2009 BLOGS

2009 Sept 06
20090906

無事にツアーが終了しました。
今日はまたまた沖縄料理食べました。



[TRANS]

The tour has ended safely.
I ate Okinawa dish again today.




2009 Sept 13
20090913

素敵な本を2冊も頂きました。
板倉さんから頂いた


[TRANS]

I received 2 nice books.
I received them from Itakura-san.



2009 Sept 16
20090916

「ブラック会社に勤めてるんだが、もう俺は限界かもしれない」 (ながっ!)
のマスコミ向け完成披露舞台挨拶が、9月14日に行われました。

みなさん!この映画を観に行く時は、ハンカチ&ミニタオルが必須ですよ!


[TRANS]

"I'm working for a black company, I may be more limited." (Nagatsu!)
The stage greeting for media completion announcement was held on September 14.

Minasan! When going to see this movie, a handkerchief and a mini towel are indispensable!



2009 Sept 18
20090918

おひとりさま


[TRANS]

Ohitorisama



2009 Sept 19
20090919

クランクイン!

いよいよクランクイン!
「おひとりさま」の撮影が始まりました。

今日はロケで外にいましたが、もうすっかり秋ですな。
肌寒くなってきました。皆さんも風邪にはお気をつけて。。。

まだ全然現場に慣れない感じの僕ですが、
3ヶ月頑張るぞー!

そして、そして、楽しむぞー!


[TRANS]

Filming!

Finally filming.
Ohitorisama started shooting.

Today, I was outside the location, it is autumn now.
It is becoming chilly. Everyone, be careful not to get a cold...

I am still not yet familiar with the scene, for 3 months, I will do my best-!

And then, and then, I will enjoy myself! [Soshite, soshite, tanoshimu zo ̄ !]



2009 Sept 24
20090924

の宣伝活動です。

いっぱい映画のよさを語ってきました。
面白い映画なんで、沢山の人に観てほしいって気持ちをぶつけてきました。
今日はプロデューサーの井手さんとの2ショットです。


[TRANS]

The promotional activities.

I've been telling the full movie.
It is a fascinating movie, I have a feeling that there will be a lot of people who will watch.
Today is 2 shots with Mr. Ide, the producer.



2009 Sept 25
20090925

な、なんと!

今日は朝から「おひとりさま」のロケ。

一番目のロケ地の近くにな、な、なんと!共演者のデビット伊東さんのお店を発見!


ロケ終わりで食べようと思ったら…

オープン11時の文字… 閉まっとる(´∀`) デビさーーーん! そんな顔の一枚です(笑)

是非とも現場で、ラーメン屋さんオープンお願いします!



[TRANS]

Guess what!


Today's morning will be filming Ohitorisama.

And guess what the first filming place is near with! The store of co-actor Debitto Itō-san was found!


I'm thinking of eating at the end of the shoot...

Opens at 11 o'clock... Closing take of (´∀`) Debi-san! This is a piece of facial expression (laughs)


By all means in the field, ramen shop please open!




2009 Sept 30
20090930

おいしそうでしょ?

この弁当のお陰で、今日ものりきったぞー!



[TRANS]

Oishi-sōdesho?

Thanks to this bentō, I also survived today!



No comments:

Post a Comment