16 April 2011

The ONI forced Eiji??!


EIJI WENTZ' BLOG

やられてみました。
Yara rete mimashita.

April 16, 2011



子供も公園で遊んでみました。

というか、向こうは誰この人ってなってましたが無理矢理遊びました。
鬼やりました。

多分、多分ですけど。
鬼ごっこっぽい事してたんですよ。

急に『鬼役』で参加です。

Aを追っかけてるBをEIJIが追っかける。

A←B←←E。



TRANS

I tried playing in the children's park.

What I mean is, someone on the other side forced me to play.
Oni yarimashita. [The evil did --- HAHAHAHAHAHAHA]

Maybe, maybe although.
I did like to tag.

Suddenly, I participated in "Oni-yaku".

EIJI goes after B, by which B running to go after A.

A←B←←E.



ADMIN KAMIIRU's NOTE

~HAHAHAHAHAHAHA!!! Eiji is really funny!!! That ONI must had been worked his ass out to let Eiji do something..kekekekekekeke ^///^ Really FUNNY!!!

No comments:

Post a Comment